Opruimen...en toch nog dolfijntjes!

De laatste dag met de camper! We doen het 's ochtends nog even rustig aan en ontbijten nog een keer aan het water. Dan vertrekken we naar de ferry. We willen proberen de ferry van 13:00 uur te halen. We hebben de ferry dit keer niet besproken want er gaat elk uur een ferry vanuit Victoria naar Vancouver.

Via een toeristische omweg komen we keurig op tijd bij de ferry en hij is nog niet vol, dus we kunnen mee met de eerste ferry, dat is mooi!

Een overtocht blijft toch leuk! Het is best mooi weer, dus we zitten weer heerlijk buiten. Dan zien we mensen in één keer wijzen...daar moet iets zijn, dus we gaan snel kijken. Eerst zien we niets, maar na een tijdje zien we het...we zien een klein vinnetje boven het water uit komen af en toe. Er zitten dolfijntjes! Het is een heel klein soort, maar het zijn echt dolfijntjes! Natuurlijk zijn we weer enthousiast...wat hebben we toch veel verschillende beesten gezien!

Na een leuke overtocht komen we om 14:45 uur aan in Vancouver waar we na ongeveer een half uur op de camping aankomen waar we onze laatste nacht in de camper zullen slapen :-(

Het is gelukkig een mooie camping waar we ook nog een plaatsje krijgen aan een riviertje en tegenover onze plaats is een heel groot sportveld, waar Sander en Joris nog lekker kunnen voetballen, basketballen en ze volleyballen ook nog even met een paar andere kinderen van de camping. Ook is er een zwembad en terwijl Minka de koffers inpakt gaan Norbert, Sander en Joris nog even zwemmen.

We sluiten de dag af met het onvermijdelijke potje Uno en marshmallows bakken op het kampvuur. Dus nog een gezellige afsluiting van de vakantie.

De koffers zijn gepakt. Morgen gaan we naar huis!

Marieke

Leuk dat jullie nog even dolfijntjes zagen. Wat een heerlijke en geweldige vakantie. Alvast een goede terugreis en lieve groetjes

Karen

Oh.... :(
Wat jammer dat het er al weer op zit. Maar deze reis kunnen jullie toch mooi in je zak steken! En de mooie herinneringen blijven voor altijd! Bedankt voor de leuke kaart. Goede terugreis!
Groetjes!

Ingrid Lucas

Het zit er weer op. Heb genoten van de foto's en reisverhalen!! In ieder geval een goede reis terug!!
Groetjes

Annemiek

Welkom Thuis!

Een reis om nooit meer te vergeten!

Groetjes , Hugo, Luuk en Annemiek.

Wilma Wiegerink

Zelf net terug van vakantie bekijk/lees ik nu een prachtig overzicht van jullie avontuur. Ik geniet met terugwerkende kracht mee. Mooie herinneringen houden jullie hiermee vast.
groet,
Wilma

keesvanderleeden

Ik ben niet zo goed in kompjoetern maar heb toch heel
wat kunnen volgen.
Veel bekende plaatsen en omstandigheden.
zal binnenkort een keer bij jullie aankloppen voor
meer verhalen.
Groet, kees.