Zwemmen, zweten en luieren

Wat een heerlijk dagje! Na dagenlang enorm veel te hebben gedaan, vandaag een dagje alles mag, niets hoeft, heerlijk.

De nacht viel reuze mee, allemaal heerlijk geslapen en vanochtend hebben we zelfs nog even een deken over gedaan. We zitten hier achter een enorme rots (die nu de schemer invalt iets heel magisch heeft), dus de zon kwam er pas laat overheen. Vanmorgen was het dus nog heerlijk koel (nou ja koel, ik schat zo'n 22 graden).

Pas vanmiddag werd het echt warm, maar het meertje bracht verkoeling en er staan bomen om onze campingplaats, dus er was de hele dag wel een stukje schaduw te vinden.

Sander en Norbert hebben, heel stoer, vanmiddag het hele meertje overgezwommen en weer terug. Aan de overkant is ook een klein strandje, dit behoort kennelijk tot een soort indianenreservaat.

Het opblaasding kwam weer goed van pas en Joris heeft heerlijk rondgedobberd. Eerst alleen vanmorgen, maar toen moest mama snel naar de camper om een zwempak aan te trekken en toen het water in voor een reddingsactie, want hij dreef wel erg ver af en kwam niet meer terug. Dus ‘s middags lekker samen met papa en mama rondgedobberd.

Sander heeft ons nog getrakteerd op een ijsje vanmiddag (ja, van zijn zakgeld, lief he :-)

Dit is een heerlijk plekje om bij te komen en een dagje niets te doen. We vinden het allemaal jammer dat we morgen alweer weggaan. Maar ja, we willen ook nog wel iets meer zien van dit geweldige land.

Morgen en overmorgen geen internet op de camping, dus pas over een paar dagen weer een verslagje. We proberen zo ook nog even wat foto's te uploaden.