De camper!

Eindelijk is het zover... vandaag halen we de camper op!

Om 8:00 uur kunnen we bellen hoe laat we de camper kunnen ophalen. We hebben geluk ... normaal gesproken kun je de camper halen tussen 13 en 16 uur, maar wij kunnen al om 11 uur terecht. Nou we zijn benieuwd ...

Jeetje wat een bakbeest ... we krijgen nog een type groter dan we gebboekt hebben ... deze is meer dan 9 meter lang!!! Hij is gloedjenieuw, nog maar 11500 km op de teller. Het is de meest luxe camper die ze hebben...alleen een beetje jammer dat de luxe dingetjes al kapot zijn, de tv werkt niet en de slide-out ook niet, maar ja, die hebben we toch niet nodig. Verder alles op en top...grote koelkast met vriesvak, grote keuken met zelfs anderhalve spoelbak, airco en vewarming en heel belangrijk, een groot bed voor papa en mama J.

We gaan naar een camping in Vancouver noord (Capilano RV park), dus we kunnen het rustig aan doen. De camping is niet meer dan een grote parkeerplaats met een aantal picknicktafels, maar goed het is maar voor 1 nachtje...Er is wel een zwembad bij dus Sander en Joris kunnen nog even lekker zwemmen, terwijl mama de tassen uitpakt en de boel een beetje inricht. En naast de camping is een grote mall, dus handig voor de eerste boodschappen.

Voor het eerst gekookt in de camper,,,dat ging prima...en groot 3-pits gasstel (en een oven en een magnetron!), dus geen excuus om niet te koken ;-)

.Internetten lukt even niet, dus moet even wachten met het plaatsen op de site...misschien op de camping morgen...in Whistler! Of iets dichter bij de receptie morgenvroeg...er is wel WIFI, maar we staan helemaal achterop de camping.