Nog een dagje Vancouver

Na de moeheid van gisteren slaat nu de jetlag toe. Om 5 uur vanochtend al twee klaarwakkere jongens....Gelukkig weten we het nog even te rekken en valt Sander na een uur weer in slaap

Laughing

Toch maar besloten om naar de Capilano Suspension Bridge te gaan, een 150 m lange hangbrug over een ravijn even buiten Vancouver. Nadat we met nogal wat moeite uitgezocht hebben hoe we er met het openbaar vervoer te komen zien we terwijl we zitten te ontbijten een bus voor ons hotel stoppen: "Free Shuttle to Capilano Bridge". Da's natuurlijk veel handiger! Gelukkig gaat deze bus elke 15 minuten, dus een half uur later zijn we op weg naar Capillano Bridge.

Nou....best eng hoor zo'n wiebelende brug over het ravijn, maar ook heel leuk en spannend. We staan nog wel 10 minuten na te draaien en wiebelen als we aan de overkant zijn

Laughing

Aan de overkant is ook nog een treetop adventure pad....een pad van boom tot boom op zo'n 5-10 meter hoogte. En nog een nature trail, die door het regenwoud loopt. Sander en Joris rennen van boom tot boom en genieten...

Nadat we weer terug zijn aan de andere kant (dus weer die hoge wiebelende brug over, die nu nog veel harder wiebelde omdat het ondertussen veel drukker was geworden

Undecided
) lopen we nog over de cliff walk, een pad lang de hoge cliffen op duizelingwekkende hoogte. Weer erg leuk, maar het is nu wel erg druk geworden hier, dus we eten nog wat en zijn terug gegaan naar Vancouver.

In Vancouver nog naar de Vancouver Lookout geweest met een 360 graden view over de stad.

Sander en Joris hebben er nu wel genoeg van en willen nog even zwemmen in het hotel, dus dat doen we maar.

Morgen gaan we de camper ophalen bij Canadream! Daar hebben we zin in!

rik

Leuk, veel plezier in de camper, ik ga lekker duiken.....gr Rik